عصر جمعه های مجله بخارا

به مناسبت انتشار کتابهای «کاناپه» و «دست خدا؛ مارادونا» که اولی مجموعه‌داستان کوتاه و دومی رمانی است از ساناز اقتصادی‌نیا و از سوی نشر نی منتشر شده است، نشست عصر جمعه بخارا به نقد و بررسی این دو کتاب اختصاص یافته است. این نشست در ساعت شش بعدازظهر جمعه بیستم مرداد ۱۴۰۲ با حضور: ناهید طباطبایی، منصور ضابطیان، علیرضا محمودی و علی دهباشی در موسسه فرهنگی هنری ققنوس (راوی دوران) برگزار می‌شود.

ساناز اقتصادی‌نیا (متولد تیر ۱۳۶۰) فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است. فعالیت مطبوعاتی خود را از سال ۱۳۷۸ با مجله «گزارش فیلم» آغاز کرد و در سال‌های بعد با مجلات «سینمای نو»، «چلچراغ»، «پیام‌آور»، «کتاب هفته»، «مردم و جامعه»، روزنامه‌های «ایران» و «بانی فیلم» و بسیاری دیگر از روزنامه‌های اوایل دهه هشتاد ادامه داد.
در سال ۱۳۸۲ تقدیرنامه منتقد و خبرنگار فعال حوزه تئاتر را از مجموعه تئاتر شهر و در سال ۱۳۸۳ جایزه بهترین یادداشت در حوزه کتاب از سومین جشنواره انتخاب رسانه را دریافت کرد. همچنین در همین سال به عنوان خبرنگار برگزیده کتاب معرفی شد.
عضویت در تحریریه و ستاد خبری جشنواره فیلم و تئاتر فجر طی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳، عضویت در هیأت مؤسس باشگاه فیلم و تئاتر تماشاخانه دوبی در سال ١٣٩٠ و حضور در دوره‌های فیلمنامه‌نویسی دانشگاه سیتی لندن از دیگر فعالیت‌های فرهنگی ساناز اقتصادی‌نیا است.

این نشست در ساعت شش بعدازظهر جمعه بیستم مرداد ۱۴۰۲ در مؤسسه فرهنگی هنری ققنوس (راوی دوران) به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه شفیعی، پلاک یک برگزار می‌شود.