عصر شنبه های مجله بخارا

سی و دومین  نشست از سلسله نشست‌های عصر شنبه‌های مجله بخارا به دیدار و گفت‌وگو با «غلامعلی امیرنوری» گوینده و نویسنده رادیو با حضور: دکتر فربود شکوهی (جلوه)، فتانه عبادی، امیرحامد موسوی، احمد محیط طباطبایی و علی دهباشی اختصاص خواهد داشت. این نشست با همکاری موسسه ایکوم، کافه مانا، مجله بخارا و موسسه فرهنگی و هنری فرهیزش در ساعت پنج بعد از ظهر شنبه سیزدهم اسفند ۱۴۰۱ در کافه مانا برگزار می‌شود.
غلامعلی امیرنوری یکی از حاضران پیشرو رادیو در ایران است، برآمده از نسلی پرتوان و منحصربه‌فرد که همچنان یادآور محتوا، کیفیت و استاندارد در رسانه می‌باشند. امیرنوری شش دهه از عمر خود را در رادیو با عنوان گوینده، نویسنده و برنامه‌ساز سپری کرده است. برنامه‌هایی همچون: «کاروان شعر و موسیقی»، «فرهنگ مردم» و «راه شب» با صدای وی در حافظه جمعی طنین‌انداز می‌باشد. از دیگر فعالیت‌های این گوینده و نویسنده رادیو می‌توان به تدریس و پرورش دانشجویان گویندگی و فن بیان و تالیف کتاب ارزشمند «در جستجوی زبان معیار» اشاره کرد.
این نشست در ساعت پنج بعدازظهر شنبه سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در کافه مانا به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶ برگزار می‌شود.