عصر شنبه های مجله بخارا

به مناسبت انتشار دومین شماره فصلنامه «دربند»، سی‌ و یکمین نشست از سلسله نشست‌های عصر شنبه‌های مجله بخارا به موضوع «عباس میرزا و آذربایجان» اختصاص یافته است و با حضور گودرز رشتیانی، حامد کاظم زاده ایرانشهر، محمدعلی بهمنی قاجار، فرامرز علیخانی، داود دشتبانی، احمد محیط طباطبایی و علی دهباشی به بیان دیدگاه‌ها و پاسخ به پرسش‌های مخاطبین خواهد پرداخت. این نشست با همکاری موسسه ایکوم، کافه مانا و مجله بخارا در ساعت پنج بعدازظهر شنبه ششم اسفندماه ۱۴۰۱ در کافه مانا برگزار می‌شود.
«دربند» فصلنامه فرهنگی و تاریخی با تمرکز بر حوزه تمدنی و فرهنگی ایران است که به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی «داود دشتبانی» منتشر می شود. پیش از این دربند به شکل دوماهنامه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ منتشر شده بود و دوره جدید مجله «دربند» با همان سیاق به شکل فصلنامه منتشر خواهد شد.
فصلنامه «دربند» در شماره اول دوره جدید خود به موضوع جهان ایرانی از پنجشیر تا شوشی پرداخت و تحولات افغانستان و قفقاز را بررسی کرد.
علاقمندان می‌توانند نشریه «دربند» را از کتابفروشی توس تهیه کنند.
این نشست در ساعت پنج بعدازظهر شنبه ششم اسفندماه ۱۴۰۱ در کافه مانا به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶ برگزار می‌شود.