عصر چهارشنبه‌های بخارا

 
به مناسبت انتشار کتاب «دیدار با حکیمان جان» به کوشش و گردآوری دکتر سرمد قباد که از طرف نشر ماهریس منتشر شده است، سی و هفتمین نشست از سلسله نشست‌های عصر چهارشنبه‌های بخارا به بررسی و نقد این کتاب اختصاص یافته است. این نشست با حضور اساتید و پزشکان: دکتر بیژن جهانگیری، دکتر حسن رفیعی، دکتر محمدرضا شالبافان، دکتر غلامحسین معتمدی، دکتر سعید یارمحمدی، دکتر سرمد قباد و علی دهباشی در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در شهر کتاب الهیه برگزار می‌شود.
 
این کتاب حاصل گفتگو با شانزده نفر از پزشکان عصب‌پزشک، روان‌پزشک و عصب‌پژوه است که پیشینه درخشانی در عرصه ادبیات و علوم انسانی داشته‌اند و در جلسات پنجشنبه صبح‌های بخارا، علاوه بر کارهای پزشکی، به بحث و گفتگو درباره کارهای فرهنگی ایشان پرداخته شده است.
دکتر سرمد قباد، جراح اعصاب، که به گردآوری این مجموعه پرداخته است، فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و علاوه بر کار تخصصی خود، به پژوهش و انتشار مقاله در نشریات فرهنگی، اجتماعی و ادبی می‌پردازد. قبلا از دکتر سرمد قباد کتاب «همه طبیبان من» منتشر شده است.
 
این نشست در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در شهر کتاب الهیه به نشانی: الهیه، مریم شرقی، پلاک ۷۷ برگزار خواهد شد.